Üzleti Terv – Marketing Gondolkodás és Tervezés
Ha egy vállalatnál, szinte bárhol a világon, felteszem a kérdést : „mi a MARKETING”, akkor tíz esetből majdnem tízszer helytelen, vagy csak részben helyes választ kapok.
Érdekes képzettársítás alakult ki a MARKETING szó fogalma körül, reklám, propaganda, piackutatás, hirdetések, stb….. jellegű válaszokat kapunk.
Pedig a marketing ennél sokkal de sokkal több, a MARKETING MINDEN és MINDEN MARKETING. És ez így igaz, legyen szó bármilyen vállalatról, vállalkozásról szó.
Ez a képzés, egyrészt alapvető marketing ismereteket tanít úgy, hogy míg a marketing (üzleti) tervezés folyamatát oktatja, az elméleti ismeretek mellett a résztvevők saját vállalatukat alapul véve dolgoznak ki marketing (üzleti tervet) egy elkövetkezendő üzleti időszakra.
Feltétlenül ajánlott pl: egy vállalkozás beindítása, vagy egy új, domináns termék bevezetése előtt, de minden vállalatnál, egységnél, ahol még nem készítettek módszeresen felépített marketing (üzleti) tervet. – 3 napos képzés –