Tréning mint Promóció
Évtizedek óta egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatoknak, hogy ajánlatukban, termékeik/szolgáltatásaik mellé, milyen ún. hozzáadott értéket nyújtsanak partnereik számára, amivel piaci előnyhöz jutnak versenytársaikkal szemben.
Ez annál is nehezebb, mert szinte minden jelentősebb vállalatnak, vállalkozásnak legalább 3-4, hasonló minőségű és árfekvésű terméket/szolgáltatást nyújtó konkurens céggel kell versenyeznie a piacon.
Ilyenkor olyan „hozzáadott értéket” (added value) igyekszünk az ajánlatunkban nyújtani, melyre a partnereknek szükségük van, de azt a konkurens cégek nem tudják biztosítani.
Ha ezt csak mi tudjuk nyújtani, akkor MEGKÜLÖNBÖZTETŐ ELŐNYT ajánlunk, ami óriási piaci lehetőséget jelent a versenytársainkkal szemben. (komoly marketing gondolkodást igénylő téma!! )
Ilyen megkülönbőztető előnyt nyújtó ajánlatot „kitalálni” igen nagy kihívás, kiváló piaci, partner és konkurencia ismeretet igényel.
Több évtizedes tapasztalatom alapján mondhatom, hogy promóciós csomagunkban, ahol erre mód és igény van, tréninget ajánlani nagyon hatékony megkülönböztető előnyt jelenthet.
Sok országban csináljuk teljesítmény arányában nyújtott szolgáltatásként, és nagyon pozitív a fogadtatás a partnerek/vevők részéről.
Beszéljünk róla!