Terület- és időmenedzsment
Számos vállalatnál a képviselők/eladók az országot, vagy a régiót egymás között felosztva, területi képviselőként dolgoznak.
Mint területük legjobb ismerői, igen fontos információkkal rendelkeznek – a piac/vevők igényeiről, a piaci folyamatokról, konkurenciáról, stb…, és ezeket megfelelő formában kommunikálva a vállalat vezetői felé, nagyban hozzájárulnak hogy a vállalat valóban piacbarát stratégiát dolgozhasson ki. – az üzleti/marketing tervében!
A képzés célja, hogy a területi képviselőket területük „igazi managerévé” képezze.
A képzés alatt a területi képviselők, saját üzleti információkból, területi üzleti tervet készítenek, melyek „összeadva” képzik a vállalati üzleti (marketing) terv elengedhetetlen alapját.
Olyan vállalatnál működik hatékonyan, ahol jól szerkesztett üzleti/marketing terv készül és ehhez a területi képvislők hasznos információira nagy szükség van.
Mert szükség van!