Üzleti Terv – Marketing Gondolkodás és Tervezés

Ha egy vállalatnál, szinte bárhol a világon, felteszem a kérdést :  „mi a MARKETING”, akkor tíz esetből majdnem tízszer helytelen, vagy csak részben helyes választ kapok. 

Érdekes képzettársítás alakult ki a MARKETING szó fogalma körül, reklám, propaganda, piackutatás, hirdetések, stb….. jellegű válaszokat kapunk.

Pedig a marketing ennél sokkal de sokkal több,  a MARKETING MINDEN és MINDEN MARKETING.  És ez így igaz, legyen szó bármilyen vállalatról, vállalkozásról szó.

Ez a képzés, egyrészt alapvető marketing ismereteket tanít úgy, hogy míg  a marketing (üzleti) tervezés folyamatát oktatja, az elméleti ismeretek mellett a résztvevők saját vállalatukat alapul véve dolgoznak ki marketing (üzleti tervet) egy elkövetkezendő üzleti időszakra.

Feltétlenül ajánlott pl:  egy vállalkozás beindítása, vagy egy új, domináns termék bevezetése előtt, de minden vállalatnál, egységnél, ahol  még nem készítettek módszeresen felépített marketing (üzleti) tervet.  –  3 napos képzés –