Terület- és időmenedzsment

Számos vállalatnál a képviselők/eladók az országot, vagy a régiót egymás között felosztva, területi képviselőként dolgoznak.

Mint területük legjobb ismerői, igen fontos információkkal rendelkeznek – a piac/vevők igényeiről, a piaci folyamatokról, konkurenciáról, stb…,  és ezeket megfelelő formában kommunikálva a vállalat vezetői felé, nagyban hozzájárulnak hogy a vállalat valóban piacbarát stratégiát dolgozhasson ki. – az üzleti/marketing tervében!

A képzés célja, hogy a területi képviselőket területük „igazi managerévé”  képezze.

A képzés alatt a területi képviselők,  saját üzleti információkból, területi üzleti tervet készítenek, melyek „összeadva”  képzik a vállalati üzleti (marketing) terv elengedhetetlen alapját.

Olyan vállalatnál működik hatékonyan, ahol jól szerkesztett üzleti/marketing terv készül  és ehhez a területi képvislők hasznos információira nagy szükség van.

Mert szükség van!