Innovativ Business Management

A recesszió, nehéz piaci helyzetünk, számtalan problémát, megoldandó helyzetet, kemény döntéseket és  – fontos! – még ebben a helyzetben is kihasználható lehetőségeket teremt.

Előfordul, hogy a vállalatok vezetői ezt a helyzetet – többek között – úgy próbálják kezelni, hogy „innovatív”  gondolkodásra, munkavégzésre szólítják – kötelezik – munkatársaikat anélkül, hogy ehhez megfelelő „eszközökkel”  segítenék őket!

Ez a képzés megtanít – ugyanis tanítható! – a kreatív gondolkodás különféle módszereire, a kreatív és az innovatív gondolkodás „kapcsolatára”, az innovatív gondolkodás folyamatára.

A program valódi értéke, hogy mindezeket a kompetenciákat a vállalat égető problémái, kihívásai, illetve potenciális lehetőségei feldolgozásán keresztül tanuljuk meg!

Nagyon aktuális!