Ezt vallom

„Válassz egy olyan foglalkozást, amit szeretsz, és soha életedben egy napot sem kell dolgoznod” smiley

Nem az az igazi költség, amit a munkatársaink képzésére fordítunk, hanem az ha nem képezzük őket.

Egy dinamikus, jó tréning, egy karizmatikus tréner vezetésével képességeket fejleszt és jó teljesítményre motivál!

Egy tréner teljesítményét azon lehet legjobban lemérni, ha egy vállalathoz újra és újra visszahívják. Szerencsésnek mondhatom magam, többszáz tréninget csináltam 5 kontinens több mint 30 országában. Sokat tanítottam és még ennél is többet tanultam!

Ahogy azt már a bemutatkozásomban is leírtam nem  „polcról levett”, „gyártósorról lekerült”  képzési programokkal dolgozom, azok tartalmát, témáit a megbízókkal egyeztetve közösen alakítjuk ki.

Olyan képzési TARTALMAT és TÉMÁKAT ajánlok, melyeket a partnerek igényei szerint „mixelünk” össze úgy, hogy azok egy adott csoport, vagy egyén egyedi fejlődési igényét szolgálja.  Elképzelhető például egy olyan tréning, melyben adott esetben a marketing alapfogalmak mellett eladási módszereket tanítunk, mert ott és akkor épp arra van igény.

A képzések általában kétnaposak, kivéve a marketing tréninget (3 napos), vagy ha a partner egyszerre több témával, háromnapos képzés kíván.

Az alábbi témákat egyéni, vagy kiscsoportos COACHING folyamatokban is tanítom igény szerinti összeállításban!